zondag 18 januari 2015

Kransen..

Wat een slecht weer vandaag.. En wat ga je dan doen? Inderdaad, op internet kijken naar leuke plaatjes. Waar kan je dit nou beter dan op Pinterest! Je kan er heel veel inspiratie op doen en dat doe ik dus ook. Volgend project, een mooie krans zien te vinden. Ik heb er al heel veel gezien maar nog niet degene die ik wil. Op Pinterest heb je zoveel mooie plaatjes!! 

                                                  

Zo heb je toch nog wat groen in huis en blijft nog lang goed ook, perfect dus! 

                                                           

Deze was ik ook gelijk verliefd op! Hij hoeft niet perse groen te zijn, deze is ook schitterend! Maar wat ik echt wil is of een oude Broodplank of een oud paneel aan de muur met of een hele mooie krans of een mooi boeket. Wat het gaat worden gaan jullie zeker zien als ik het eindelijk gevonden heb :-) 

                                                     

                                                     

Groetjes Rowena

Ps. Voor degene van wie de foto's zijn, echt schitterende spullen! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten